Sista gången hos tandläkaren... Boende strular till den 5de..

 

 









ÅÅÅ nu har jag äntligen fått laga upp alla mina tänder :) Jag är så otroligt glad att jag fått göra det för det var inte en billig räkning... Jag minns när jag klev in hos den här tandläkaren första gången jag hade varit helt vit i ansiktet nästan svimat såg verkligen ut som ett späke...

För det första var jag livrädd för tandläkare och för det andra var lag livrädd över vad han skulle säga om mina tänder.. OM det fanns någon röddning eller om det bara var att dra ut skiten... jag hade tur att så många tänder gick att rädda, idag kan jag le utan att hålla för munnen eller inte le alls som jag gjorde förut...

Heroin fräter sönder ens tänder inifrån eftersom att man inte tillför någon näring... Jag är så jävla bra klarade det utan bedövning idag ;) första gången jag gjorde så och det gjorde inte ont... Men jag hade även världen bästa tandläkare.. Han och hans fru har varit helt underbara mot mig... <3

Har sprungit omkring som en yr höna.. känner inte att adhd medicinen gjälper mer än att den tagit bort lite av mina toppar men nu är jag ändå uppe i varv i 190 och tänker t.ex åå nu ska jag sätta mig och rita, sen kommer jag på nej men just det jag skulle få tjockare stickor av henne så jag går och kollar det, sen ska jag leta efter ngt och öppnar en låda med broderigrejer, beskrivningar på hur man syr en väska t.ex och förkläde m.m och självklart villll jag göra allt det... Jag kan säga att jag har inte börjat med något... jag har målat mina naglar en gång med stärkande och som bygger upp och använt 2 andra nagelprodukter och filat... men inte ens resten av det med naglarna har jag hunnit med... KAÒS!!!!


Sen ringer soc.. lämnar besked att jag får ca en månad till i förlängning eftersom det inte löst sig med något bra boende för mig... Jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Försökte ge henne tips på 4 ställen jag kan tänka mig att bo på som ligger i sthlm och till Uppsala och annars kanske neråt mot skåne... Det har jag velat många år.. men Hon lyssnar inte på mina förslag riktigt och ger mig bara besked som skrämmer mig och låter som att om jag flyttar till skåne så är det soc där som tar över, men jag vet ju att soc i sthlm kan hjälpa mig minst 3 månader.. så jag bröt ihpop blev sp jävla rädd att bli lämnad efter behandlingen som det blev sist... men hon säger då att jag ska lugna mig och att dom verkligen kommer hjälpa mig till det bästa och dom kommer inte lämna mig förrän allt är bra.. och jag litar på henne det gör jag men det känns som tiden står helt stilla... Helt otroligt stilla och nu ska honm vara ledig i en vecka... bra det åxå för min del... eller så inte... Kah går sönder inombords... gråtit 3-4 dagar. Orkar inte men måste orka måste hela tiden vara så jävla stark... Vill inte visa mig svag heller.. Men jag är svag jag är jätte svag nu...


(orkar inte läsa igenom allt jag skrivit nu så ni får stå ut med säkert en massa stavfel och kanske mindre punkter så ni inte hinner med haha men min hjärna är på högvarv och då nör jag skriver går det i rasslande fart så jag själv ginner inte med ibland...

 Kolla in mina kläder, behov att få bort kläder behöver pengar och behöver mer plats... ska kolla om jag har mer kläder vilket jag nog har ;)


<3 Kärlek till er alla <3                 


Kommentarer
Postat av: viktor

va bra emelie, du skriver fint oxå.

ja e stolt över dig verkligen. d e sant vem kan fixa d, du gjort??

d e så spenande, när man tar av sig kedjan, som förhindrar en från att tänka fri och utveklas. d har du gjort nu. d e ännu svårare att man inte fastnar igen. du vet vad ja menar.du va me när sist ja fastnade, och d gick fort, eller hur?

ja måste ertjäna att du är fin fin nu så vackert o elegant emelie! ja saknar dig gumman. tänker på dig

2011-09-21 @ 03:33:22
Postat av: tina

min överläkare här där jag bor, verkar vara född i farstun. hon tar för givet vissa saker ang. mitt missbruk. först får jag en diagnos, o sen blir jag erbjuden anti-depp. är måttligt road av deras tillvägagångssätt. och har reagerat med att överklaga deras beslut. de får allt ompröva sina s.k. överläggningar, o ge mig min medicin som jag ska ha, enl. den diagnos jag fått. jag ger mig aldrig...... :-)

2011-09-30 @ 13:19:55
URL: http://xklusiv.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0