Råttbekämpning på högnivå, Indisk marknad och mina vattentattueringar har jag nu ;P o mkt mer :)

Har varit en bra men ändå inte bra helg... är helt slut i kroppen men inte blivit mkt sova ändå även fast jag hade planerat det.. Jävla råttor.. Nää men det har vell varit en okey helg men ändå jobbig... försökt i 2 nätter att lokalisera var råttan är i väggarna eller var den nu är för det låter som den är i diskmaskinen ibland fast den inte är och i skåpen låter det som den är men inte det heller så de är vell i väggarna... Men fick en att fastna i fällan iaf ;) värsta råttbekämparen är jag haha

Men idag var iaf en bra dag, vi åkte på en "indisk Marknad" det är en äldre kvinna som mest åker runt Gotland och säljer sina saker... Hon är såå underbar den kvinnan... Och alla saker hon haar jag blir helt tolig när jag är där inne för det är ju så mkt jag vill ha och kan säga att jag sprang runt somen yr höna eller nått men mina händer började t.o.m skaka för det var så mkt jag ville ha och jag kände att jag tappade kontrollen på mig själv och det är ju så det kan vara med adhd... men det blir ju bättre om jaag jobbar med det...Tog mih till slut till kassan (och det var för att Pers kom och sa att nu fick det vara nog... haha suck nej tänkte jag jaghar ju en rad kvar haha iaf fick bra med rabbat och bra saker, så det blev en röd/svart väggbonad, en rosa schal som jag just nu använder som en duk på rummet för att det inte finns ngt finare ;P en jättefin brun ask... Vattentattueringar m.m och allt för 225 kr... helt otroligt ;)

Igår hade jag även turen att hitta ett 280 pack med vattentattueringar och stickpinnar... Får inte glömma att gå in och betala henne 8 kr imorgon haha :P skumt fick höra jag var skyldig 8 kr av Björne åxå det skulle jag inte glömma till jag kom hem haha :P

Börjar bli less på bo här nu får det ordnas med något boende tycker jag,,, får se hur det blir med det..

Tagit mig ut på promenad alla dagar förutom en kort kort idag då... men i fredags blev det 1,1 mil som jag gick.. eller jag både går och joggar... sen Lördan blev det ca 5 km både gå och jogga... Har gått ner 6 kg på 5 veckor typ.. Tänkte skriva hur jag har gjort någon dag ge lite tips på hur du ska äta och bara berätta hur mitt tänkande varit... Jag hoppas det kommer vara bra för någon och jag hoppas vissa ska lite på att det är så "enkelt" nää men jag menar jag har ju ätit vanlig mat det enda är att jag tagit mindre potatis pasta m.m och mer sallad... Men sen har jag haft mina dagar när jag ätit massa makaroner med smör t.ex och ätit godis vissa dagar men det gör mig ingen för så längejag mår bra det är det viktigaste!!

Nu blir det spikmattan och sova för min del hoppas på att kunna fortsätta läsa Lotta Thells
4de bok men vill ju även forstdätta förska mig på mina sockor som ska stickas ;P

Och tänk så sjäkv också att du är den viktigaste att tänka på i ditt liv... och det viktigaste att du mår bra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0