Ny Blogg?? Eller?

Sitter och funderar... känner mig knäpp som säger det nu efter några veckor med denna blogg att jag skulle vilja göra en ny blogg. nu har jag hittat ett annat ställe och det verkar så bra men ska verkligen kolla in det innan... Jag måste även ändå skaffa en blogg som lockar folk men jag kommer ändå fortsätta skriva som nu men kommer typ lägge ner mer på den... utseende å så... Men är det någon som är bra pp¨å sånt med att fixa bakrunder fixa till bilder på mig så dom fungerar blir snygga.. när jag kommer till sthlm har jag iaf min fotograf det är bra :) Så nu ska jag kolla vidare innan jag bestämmer mig...

Och nu är det så att hela min diagnos är klar jag har adhd och även en släng av aspbergers (eller hur det stavas)
Börjar med strattera imorgon.. slutat med concertan idag som förstörde mitt liv... nästa, :P

Kommentarer
Postat av: tina

hej,,, jag såg du skrivit till mig...hur hittade du till min blogg? varför inte bli med i bloggspace?? skulle gärna vilja veta lite mer om dig..osv ... jag har ett låååååååångt missbruk bakom mig. började 1970 o avslutade HELT 2006... så jag har fem vita år från min boja. kan du inte skriva igen....?? kram xklusiv

2011-09-30 @ 13:17:46
URL: http://xklusiv.bloggspace.se
Postat av: Lina

Tycker blogg.se är bäst.. lättast att redigera i desginen :)

2011-10-04 @ 12:03:44
URL: http://alfheim.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej ja har en billig bloppis med toppar o löshår ! billigt emmysbloppis.blogg.se :)

2011-10-07 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0