Äntligen helg :)


Har suttit sedan förmiddan och skrivit på ett låångt inlägg om människor/folk som har en stor betydelse och mening i mitt liv och som gör mitt liv värt att leva... Trodde inte att det skulle ta på krafterna som det gjorde och har hälften kvar så sparat det så kommer lägga in det senare ikväll eller innan helgens slut iaf :)
Vissa av er kan nog räkna ut vilka det handlar om :)

Tidigare i veckan fick jag ett brev från något inkassobrev och har nu börjat öppna dom istället för att slänga dom och då hade dom ett erbjudande gällande en skuld och räntan skulle frysas om jag då betala som minst 175 kr i mån.. Känns ganska bra faktist att börja lite smått att ta tag i skiten men roligt lär det ju inte bli... 175 kr låter kanske inte så mkt men för mig är det aif 75 kr för mkt egentligen men jag ser det som att det är värt det... Känns helt sjukt att jag kan tänka så.. Känner inte igen mig själv längre... Jag undrar om andra känner igen mig på samma sätt eller hur folk skulle reagera om dom ser mig och känner igen mig... Men jag hoppas att ingen från mitt tidigare liv ska känna igen mig... Det skulle bli en konstigt skum jobbig som fan sitaution tror jag...

Det var som igår... Jag åkte med in till Centrum för har inte varit där på länge och tänkte att jag skulle ta en promenad tillbaka... Så gjorde det.. Hade ju ett paket jag behövde skicka också så... Men iaf går jag in på ica för jag skulle handla balsam spray men så stannar jag till och kollar om det kommit några nya böcker, DÅ kommer en kille fram studsande i en himla fart mot mig påtänd som en gris och ska rekommendera en bok för mig.. jag blev hela paralyserad sen skutta han vidare mot toaletten som fanns där.. ojoj shit tänkte jag han har garanterat grejer på sig, han har säkert så jag kan få en dos.... Men nej fan usch va ska jag med en dos till och nej jag tänker inte hamna på gatan igen... så gick lungt till kassa med mina Japp (Just det det var ju JAPP som jag skulle handla :) 4 dubbeljapp för 22 kr på ica så ni vet :P) betalade dom och gick ut och tog min promenad hem... :) Så sjukt stolt över att jag fixade det!!! Spelade även på Dagens Dubbel hon i kassan ba du kommer inte vinna på den här iaf... Jag ba jodu det tror jag nog jag gör och hon sa emot och sa att vinner jag förlorar hon... Shit jag gick och tänkte om jag hade tagit fel i första loppet men nej JAG VANN hahaha Jag ska ta en promenad dit och hem igen hoppas det är hon som jobbar nu men ser att jag måste skynda mig börjaa gå så jag hinner innan dom stänger...





*Ha en bra kväll* 
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: veronica

Va duktig du var bra gjort

2011-09-23 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0