Måndag, Tripp till Visby bl.a :)

Hejhej...

Oj vaknade inte alls på rätt sida idag.. (Blir väckt 8.40 på veckorna eftersom det är grupp)
Iaf så var jag verkligen så trött så trött så trött men tvingade mig upp, men hade lika gärna kunnat sova eller iaf hoppat över gruppen för det blev bara jobbigt för mig.. Orkade verkligen hålla upp mina ögon var på irriterande humör m.m och gruppen verkade alsrig vilja ta slut.. Men tillslut gjorde den det ;) 
Blev en kopp kaffe framfdör datron för att först kolla om mina pengar hade kommit in men nej det hade dom ju inte, brukar alltid få den 25de, men jag hoppas dom kommer in under´dagen iaf... är så fattig man bara kan bli och har skulder att betala som jag sagt ska betaöas idag :/

Annars mitt mående känns bättre, Känner mig piggare och känner att dagen kan bli bra :)
Ska försöka skynda mig att gå till mitt rum nu börja göra mig i Ordning för Visby... Jag ska ju bara till Gyn men nu är det iaf en till som ska med och kolla lite i affärer så jag tänkte att jag med kanske kan göra det, Men då behövs det ju pengar... Dessa j*vla pengar... Alltid ett problem...
Men kanske kan man ta lite fina kort där :) Ska försöka lägga över bildern senare när jag är hemma från helgen och tidigare och lägga in lite nytt som finns till BLOPPISEN, Så håll utkik där du med :) Snygga bra kläder till bra priser... Nu måste jag uppdatera mig själv tänkte jag säga :P Men menar då att jag måste skynda mig att göra  mig i ordning..

<3 Hoppas alla ni får en fin, bra dag :)



(den här bilden är tagen i Visbys Botaniska Träggård tror jag)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Tänkte bara säga att jag mailat dig ang. alla kläder du ville ha :) så kika mailen. Kram

2011-09-26 @ 16:14:39
URL: http://topmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0