Jag ger upp... ska det ´vara så här.,..

Jag är sååå j****vla ledsen så vet inte  var jag ska ta vägen....
Min soc är på semester men återkommer som tur var imorgon... För här kan man ju undra om dom vill ens bästa...

Läkaren som jag tyckt så bra om börjar jag undra om han ens läst igenom informationen om concertan och lyrican... Jag läste det själv nu och dom flesta biverkningar man kan ha på concerta har jag men det är nu lyrican (ångestdämpande) som han bestämt är borta nu från idag för att jag varit förstoppad... JAG har ju fan inte varit mer förstoppad än man blir på metadonet plus att innan jag började med både concertan och lyrican bad jag han att skriva ut laktulos... för att jkag inte ska vara så hård i magen men det har han ju glömt eller ngt men jag ville ju bara få ut det för att jag kände att jag (ursäkta mitt språk men att jag hade bajs i mig) men inte mer än vanligt men det tar han och personalen som att jag hade förstoppning... och det är snarare det man kan få av concerta.. Jag är såå upprörd... Nu har han tagit bort en till cincerta åxå för mig...
Och bokat in en tid på torsdag att träffa mig... men som det känns nu så kan man eller han hoppas jag är kvar eller för hans egen skull är det kanske bättre jag är borta... Jag fattar heller inte vad personalen sagt till han för det var ju inte om mitt bajs dom skulle prata med han om utan det var ju om hur jag mådde... Irritationen som växer å växer som knäcker mig snart... Illamåendet som är som en klump i halsen hela tiden, Yrseln jag får när jag ska gå en bit ibland så jag nästan svimmar,... m.m m.m och nu när jag läst biverkningarna är ju allt på concertan men dom pratade om mitt bajs och tog bort lyrican och nu senare så fick jag ju även veta en concerta tilll.... Jag har aldrig velat ha adhd medicinen... men han fick mig att tänka positivt och tänkte den kunde hjälpa mig... och vi skulle ha kontakt eftersom jag inte mått bra när jag testat concerta ute... men nej ingen disskusion med mig...  nää nu ska jga inte skriva mer här för det här kan ju fan inte ens vara intressant eller ens så ni läser det klart... men jag var tvungen att få ur mi hur de är...

men när nu inte personalen lyssnar på mig och det gäller inte bara det här utan även om en ny person här hur hon är mot mig men det enda jag ska tänka på mig när hon säger eller beter sig som hon gör mot just mig är att jag ska tänka på att hon är ny och att hon ju faktist inte mår bra... men dom verkar inte lyssna på hur jag mår av det.... tack å hej...



Och till min familj om jag inte är kvar här, jag älskar er vill aldrig svika er..
vill er inget illa... Jag vill inte tillbaka till gatan så tro inte det när jag skriver så här men 
just nu vet jag inte vad som händer... så jag ber för att jag ska klara det här och jag ber för att aldrig 
mer såra er... 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Sjögren

Emelie vännen, förstår att du är upprörd och känner dig dåligt bemött från alla håll och kanter MEN låt inte detta bli en ursäkt för att gå tillbaka till ditt förra liv UTAN sträck på dig och var stolt över vad du har åstadkommit den senaste tiden.

Styrkekramar från mig!

2011-09-27 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0