Dagen idag, Vad ska det bli av en?...

Usch vad jag tycker det är jobbigt med rubriker ibland... Det är inte alltid jag vet exakt vad jag kommer att skriva när jag bestämmer mig för att skriva... Men det kanske blir lättare med tiden ;)

Det här inlägget började jag med före lunch men fortsättningen kom inte förrän nu haha :)
Just nu mår jag sådär känt och känner mig lite less besviken oförstående i vissa saker...
Har suttit på rummet hela dagen eller sen efter lunch fastnade jag där och städade och fixade lite
men för att jag varit där betyder ju inte att jag mår bra och att jag varit lugn idag som personalen tror...
Tycker jag är så fin i håret... Ja men hallå jag har tvättat det så vore ju konstigt annars...
sen att jag ploockade fram kläder att sälja på bloppisen det visade ju tydligen åxå att jag mår bra...
HAAAALllÅÅÅÅÅÅÅ Finns det någon ssom lyssnar på mig här..

Försökt prata med personalen om min adhd medicin att det inte känns bra... försökt förklara varför och att jag vill träffa honom/läkaren men känner och märker hur dom tittar bort... TACK....
*Sanningen är den attt jag börjat höra saker, börjat ställa mig så nära jag kan där personalen pratade för att höra vad dom sa om mig för jag hörde ju att dom pratade om mig och hur jobbig jag var... Jag har aldrig aldrig i mitt missbruk ens haft sådär direkt inte som något problem och förstår inte varför det är så nu men då fick jag veta att det kan bli så av adhd medicinen men att jag har ju nyss börjat me den ¨så jag lär ju inte få någon annan än på ett tag...

Just nu känner jag att jag bara vill sluta med medicinen för den är bara hemsk jag mår ju inte bra..
Jo mina toppar i måendet har varit bättre men jag är ju inte lugn överhuvutaget.. jag är ju ändå så mkt uppe i varv att jag inte ens kan koncentrera nig på att läsa längre... Jag kan inte få lugn...
förutom dom 2 ggr igår jag la mig på spikmattan då var det så jag nästan somnade men jag tillät mig inte att göra det för jag skulle ju faktiskt börja sticka osv... Sen När jag hör andra boenden prata lyssnar jag extra noga eller när jag pratar när mpånga är i närheten hör och känner jag hur dom suckar... Det är fan inte roligt.---

Vet ju att det inte är sant men ändå så hör jag ju det och ser dte på dom...

Orkar inte skriva men ska försöka lägga upp lite vilder till bloppisen så kolla in kläderna.. nu och senarebär jag uppdaterat ;) Jeansen är borta det har jag inte hunnit ändra bara... Men finns mkt annat fint :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen läste det du skrev ,o detta som du beskriver eftersom concerta är centralstimulerande så kan det bli sådana biverkningar.Om dom inte går över bör du prata med läkaren om det,min son som har adhd,provade ritalin han mådde inge bra på det utan kände det som du ,han fick ångest och han har aldrig haft det tidigare,så han slutade o började med Strattera vilket funkade bra.Men i dag äter han ingen medicin alls o funkar jättebra,har jobb ,gen lägenhet osv .jag själv har ju också Adhd äter Strattera o det funkar bra (det är ej cetralstimulerande)då jag är gammal amfetamist o var väldigt paranoid innan jag la ner skiten ,vet hur jobbigt det kan vara .Men sen är det inge ovanligt att missbrukare känner o tror som du när vi lägger ner ,men det går över men lite skadade blir vi allt, och det är ju inte så konstigt med tanke på hur vi lurat oss själva o andra i vårt missbruk......kram...malin

2011-09-22 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0