Dagen idag, Min Storasyster´s dag :)

Ja min Älskade storasyster fyller som sagt år idag :)
Och jag är så glad att jag för en gång skull kan gratta henne..
För i missbruket har jag inte haft någon koll alls på när någon i min familj fyller år, förutom min mamma som har omvänt datums om mig ( Jag har 7/6 Hon har 6/ 7)

*Men i år kan jag säga GRATTIS :) jag ska även skicka henne en liten present :) Har mina ideer på vad jag ska göra :)

Dagen började inte alls så bra men jag fick sovmorgon till kl 10, och det var verkligen så snällt av personalen :)
Dom har gett mig det 2 ggr den här veckan och det är rätt ovanligt..
Men har verkligen varit behövligt eftersom jag inte kommmer i säng förrän vid kl 1
och då ska jag varva ner innan jag kan somna osv...
Men nu har jag hittat spikamattan och den hjälper mycket, har somnat med den i sängen nu dom 2 senaste nätterna haha, sen vaknat två - tre timmar senare av att det känns som spikarna har fastnat i ryggen :P

*Men en spikmatta det är något jag ska införskaffa mig när jag kommer hem, eller när jag nu har något hem!!.
 
Men jag måste ta mig i säng tidigare... Som för ett par veckor sen så gick jag alltid och la mig vid 9-10 tiden och låg och läste till 11-12 tiden men nu känns det omöjligt att få den ro att läsa :( Vilket är skit trist, älskar att läsa och är inne på 4de boken med LOtta Thell vilken jag tror skulle vara väldigt bra för mig att läsa just nu, innan jag flyttar härifrån och ut i den riktiga världen....

Lunch nu så vi får höras senare...

Kommentarer
Postat av: Maud

Blir varm i <3 när jag läser inlägget. Jag är så glad att vi har bra kontakt igen :) Det betyder allt för mig. Älskar dig ovillkorligen :)

2011-09-22 @ 13:53:06
URL: http://maudinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0