dagarna rusar fram men man hinner inte med det man tänkt...

kl är redan tio.. vad har jag gjort idag... suttit vid datorn... plockat på rummet.... Hittade iaf en påse med tobak :) typ minst 100 g :) så nu behöver jag inte handla det...
har inte hunnit allt jag skulle skriva som jag ska ta upp med läkaren imorgon.
Och jag hoppas han är så bra som han brukar så jag inte får något utbrott..

Ringt svea inkasso, kollat mina skulder där... det såg rätt bra ut men det finns ju många fler inkassobolag tyvärr.....
Även pratat med min handläggare och hon känner åxå att det är dags för mig att komma vidare.. Men jag hopppas nu hon förstod mig rätt...
vissa kan ju bo på ett boende där folk kommer direkt från avgiftning oftast men jag kan inte se vad det skulle hjälpa,ig för jag vet hur mkt drog tänk det är hos sånna... dessutom i den stan dom knarkat i... då bor jag hellre på ett litet ställe där man får missbruka men jag vet att det brukar vara bra där och jag vet jag klarar av att bo där... och jag tror jag fick soc att förstå det, men vi ska ha vidare kontakt efter att jag haft träff med läkaren imorgon...

fått sålt lite kläder :) Känns bra ;) behöver det till mer löshår m-m :)
Nu blir det sängen..
god na´tt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0