BLOPPIS :) FINA LINNEN: TUNIKOR, KLÄNNINGAR BRA PRISER <3

VAR INTE RÄDD FÖR ATT SÄGA ETT PRIS... JAG ÄR INTE SÅ FARLIG :)

Nr 1 Pilgrim halsband färg Gula röda rosa även lite orange nyanser. Har köpt för 499 kr
men säljer nu för att jag är i behov av pengar... Pris nu 250 helst 300 men kom med ditt förslag även om det är
 ett lägre pris så kan vi diskutera, Har även ett blå lila som är för samma pris men som jag säljer beroende på pris :)

      

Nr 2 Pilgrim i guld med silvriga stenar. Tycker det är jättefint.. Köpt för 299kr
säljer för 150 kr eller vad säger du? :)

    



Nr 3 Jätte snygg grön lång "skjorta eller vad man ska kalla... strl 38..
Passar mig men tycker den sitter´lite för tajt... pris nu 100 kr


   


Nr 4 Fornarina jeans Strl 27 skulle även säga att det även skulle
 kunna vara 28/34 Säljs pga av att jag inte får på mig dom :/
dom är utsvängda sitter snyggt på rumpan :) Inte använda så många ggr Mitt pris är 250 kr 
eller högst erbjudannde eller kom även med lägre förslag omd et är för dyrt kag hatar sätta priser :)
 


     


          

Nr 5 Vit kjol strl 28 diesel säljs för kom med pris du du?    nr 6 Jeans strl S snygga sitter snygg, ej slitna ditt pris gäller :)








                                  SÅLD!!!!!!
Snygg svart tunika Strl XS men skulle kunna säga även S


.



Rörr Linne med en söt ficka på... Köpt på Cubus  i slutet av sommaren.
strl M Men skulle mer säga S eller mitt emellan S/M Knappt använd.. 50 kr plus frakt kostnad





Jättefin Klänning som även kan användas som Tunika.. Inköpt i år men knappt använd pga att det är för liten strl är S..
Jag älaskar den här men onödigt att ha luiggandes hemma i garderoben i väntan på att den ska kunna användas :P
Köpte den i en butik som jag ej minns namnet på men köpt även andra kläder där och det har inte varit ngt som helst problem med..
Köpte den för 329 kr Skulle själv säga runt 150 kr eftersom den är rätt ny och använd 1 till max 2 ggr. men vad är du villlig att betala... plus fraktkostnad då..





Sättesöt charmig klännig från en butik på gotland jag bara älskar.. Kan tyvärr inte namnet...
Köpt för 179 kr för bara ett par månader sen... Strl One SIze Mitt pris 100 kr + frakt eller vad är du villig att betala?




          SÅLD!!!!
ROLLINGSTONES TUNIKA



Söt röd topp som är rätt lång på längden vilket gör den extra snygg enligt mig :) Strl S/M
Säljes för 40 kr plus frakt...

Strl S Använda ca 2-3 gånger.   Känns lite liten på mig men skitsnygg med tex en svart eller vit topp under.  Köpt för 159 kr säljer det till bra pris emn kom med förslag vad du tycker den är värd.. Är inga hål eller inget fel på den men om jag ska sätta ett pris så 70 kr..


Fint sött linne som är extra snyggt att ha t.ex en svart topp under Strl S Helt ny Använd 1 ggn inköpt för 149 kr
Vad betalar du plus frakt?


    


Skit snygg Tuniika Med verkligen lysande orange... One size NY Inköpt för 199 kr
vad är du villig att betala plus frakt kostnad..? 



                                                                               SÅLD!!!!
Snygg Hood tröja från Stadium. Perfekt nu när det börjar bli kallare... Inga fel på den!!
STRL 40 men mer som 38 den är lång och sen är även dragkedjan lång så drar man upp den helt täcker tröjan halsen
=) MKT bra vid kalla tillfällen... Köpt för 299 kr.. Vad betalar du?

  


Nr 1 Tunika från INDISKA Helst underbar... STrl S/M  KÖpt för 199 kr Finns inga fel..
Nr 2 ÄLSKAR DEN HÄR "tröjan" Ganska stora knappar i mitten som gör den snyggare... Fluffigt snygg, Helt NY
Säljs endast pga av behov av pengar... Säg vad du är beredd att betala plus fraktkostnad?






                                                SÅLD!!!
Snygg Skjortklänning/Tunika Som jag verkligen gillar men som jag inte känner mig rätt i...
Ny köpt för 400 kr vad betalar du?


Svara här på bloggen eller min mail... Kramiz <3


hfg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0