Hej Igen...

 



Jag kommer att ha kvar den här bloggen åxå.. :) Fick höra att det var iaf en som undrade :P
Jag har bara vrait såååå himla trött av stratteran (Den nya ADHD medicinen)
Sen blev jag väldigt illamående :/ så det är vell några av biverkningarna på dom....
Sen så nu har jag blivit smittat av den hemska förkylning som¨går men jag har nog klarat mig rätt bra ändå..
Täppt i näsan och jobbig hosta *tycker jag är tillräckligt, men för säkerhetsskull så tänker jah hålla mig inne så mkt som
möjligt, röka lightcigg nu när jag ändå är så dum så att jag röker :P

Ska gå över till mig nu har hela huset by my self ;) HELT UNDERBART :)
Även gjort hårförlängning :):):) Blev superbra... Men lite kvar på framsidorna bara ´
sen måste försöka stila tilldet lite på vissa ställen...
Men hur som så kommer och är det riktigt bra gjort och jag tackar Sanna än en gång ;)

Kommer in bilder när jag känner mig piggare och allt känns klart :)
Nää nu är jag trött som sagt men har bakat kladdkaksmuffins, så ska ta med mig en eller 2 såna över
till mig och mitt egna hus ;) Och ringa til Marica <3 (om inget kommer i vägen) 

Ta hand om er... Trött nu.. Men kolla gärna in min andra blogg åxå
(finns länk på facebook)

Ta hand om er kära vänner, läsare <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0